Onsdag - en vecka

ONSDAG. EN VECKA KVAR TILLS VI SPRINGER UT. HEEELT GALET. Men en sak man går runt och oroar sig för är vädret. Igår när jag kolla skulle det vara 18 grader och strålande sol, men idag ska det tydligen vara, enligt Towes väderkarta :D, regn och 12 grader. hehehe. JA vad ska man säga. Allt är ju förändrat när vi ska springa ut, så då kan lika gärna vädret vara piss också.

Nu har jag precis stoppat i mig en macka, ska snart till skolan för att ha grafisk och sen några andra ämnen, sen åker jag till jobbet och jobbar stängning.

Vi hörs lite senare allesammans. Ha det.



Bilresan till Kroatien för några år sen, nu kör vi igen baby!








ONSDAG. EN VECKA KVAR TILLS VI SPRINGER UT. HEEELT GALET. Men en sak man går runt och oroar sig för är vädret. Igår när jag kolla skulle det vara 18 grader och strålande sol, men idag ska det tydligen vara, enligt Towes väderkarta :D, regn och 12 grader. hehehe. JA vad ska man säga. Allt är ju förändrat när vi ska springa ut, så då kan lika gärna vädret vara piss också.

Nu har jag precis stoppat i mig en macka, ska snart till skolan för att ha grafisk och sen några andra ämnen, sen åker jag till jobbet och jobbar stängning.

Vi hörs lite senare allesammans. Ha det.



Bilresan till Kroatien för några år sen, nu kör vi igen baby!








Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback