Onsdag



Gårdagen, som alltid, blev lite ändrade planer. När jag hade klivit upp ur sängen insgås jag hur segt internet var så då åkte jag hem till mamma och pappa och pluggade från 11-21. Kände mig heeeelt slut i mitt huvud. Så det ska bli skönt att ut och ta lite frisk luft nu känner jag.

Idag är den dagen man, som student, har väntat på ända sedan man började 3:an. Idag är det vår slutskiva på göta källare och det kännd helt underbart. Dagen och kvällen kommer spenderas med mina underbara vänner som förgyller mina dagar.

Men nu ska jag ta bilen och köra till skolan och ha redovisningar och seminarium hela dagen. Vi hörs mer imorgon.

TAAAGGGÅÅÅÅRA!



Dagens Lisa. hmmm


Gårdagen, som alltid, blev lite ändrade planer. När jag hade klivit upp ur sängen insgås jag hur segt internet var så då åkte jag hem till mamma och pappa och pluggade från 11-21. Kände mig heeeelt slut i mitt huvud. Så det ska bli skönt att ut och ta lite frisk luft nu känner jag.

Idag är den dagen man, som student, har väntat på ända sedan man började 3:an. Idag är det vår slutskiva på göta källare och det kännd helt underbart. Dagen och kvällen kommer spenderas med mina underbara vänner som förgyller mina dagar.

Men nu ska jag ta bilen och köra till skolan och ha redovisningar och seminarium hela dagen. Vi hörs mer imorgon.

TAAAGGGÅÅÅÅRA!



Dagens Lisa. hmmm
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback