RESAN ÄR BOKAD

Jag har helt klart världens bästa föräldrar. Nu är resan bokad till Kroatien och Montenegro men min alldeles egna Mia. Vi ska njuta, festa, shoppa och bara njuta av varandra. Det ska bli så himla kul.

Idag är det, som sagt, 7 dagar kvar till studenten och det känns otroligt konstigt och bra. Börjar må riktigt dåligt över att inte kunna ha tryggheten att komma tillbaka efter sommaren utan nu börjar, som pappa har hotat med i 19 år, det verkliga och riktiga livet. Sen kommer jag splittras från min fantastiska vänner från klassen. Men jag säger som innan, detta innebär inte hejdå utan ett nytt hej. Kommer som sagt sakna er, men vi löser det.

Efter skolan åkte jag direkt till jobbet och hade stängning. Gick kaaanon bra. Efter det åkte jag hem till prinsen, men han fixade med sina 1782625 bilar så jag åkte hem så länge och nu kom han hit. Jag ska sluta skriva nu för han ligger nerbäddad i sängen och jag vill dit och mysa. Så nu tackar jag för mig så hörs vi mer imorgon. PUSS


Jag och mia för ett tag sen! <3

Jag har helt klart världens bästa föräldrar. Nu är resan bokad till Kroatien och Montenegro men min alldeles egna Mia. Vi ska njuta, festa, shoppa och bara njuta av varandra. Det ska bli så himla kul.

Idag är det, som sagt, 7 dagar kvar till studenten och det känns otroligt konstigt och bra. Börjar må riktigt dåligt över att inte kunna ha tryggheten att komma tillbaka efter sommaren utan nu börjar, som pappa har hotat med i 19 år, det verkliga och riktiga livet. Sen kommer jag splittras från min fantastiska vänner från klassen. Men jag säger som innan, detta innebär inte hejdå utan ett nytt hej. Kommer som sagt sakna er, men vi löser det.

Efter skolan åkte jag direkt till jobbet och hade stängning. Gick kaaanon bra. Efter det åkte jag hem till prinsen, men han fixade med sina 1782625 bilar så jag åkte hem så länge och nu kom han hit. Jag ska sluta skriva nu för han ligger nerbäddad i sängen och jag vill dit och mysa. Så nu tackar jag för mig så hörs vi mer imorgon. PUSS


Jag och mia för ett tag sen! <3

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback