Söndag.



Äntligen söndag, äntligen en dag närmare studenten, äntligen en dag närmare slutet av alla arbeten. ÄR så trött på skiten vilket går ut på alla andra. Jag är stressad från morgon till kväll och jag vill bara sjunka igenom jorden och komma upp dagen innan studente. Orkar inte mer plugg nu. uscha uscha!

Nu ska jag hem till min prinsessa, Mia, och mysa och prata om det som behövs pratas om. Ha det.








Äntligen söndag, äntligen en dag närmare studenten, äntligen en dag närmare slutet av alla arbeten. ÄR så trött på skiten vilket går ut på alla andra. Jag är stressad från morgon till kväll och jag vill bara sjunka igenom jorden och komma upp dagen innan studente. Orkar inte mer plugg nu. uscha uscha!

Nu ska jag hem till min prinsessa, Mia, och mysa och prata om det som behövs pratas om. Ha det.






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback