10

Ny vecka, nya tag och en vecka närmare sälen.

Idag gick jag upp 14.15 och då var det bara att ta en långpromenad med hundarna och sen har jag inte hunnit så mycket mer och det ska inte hända så mycket mer heller. God middag med familjen och sen lite tv tittande.

Imorgon blir det nynäs, tandläkaren, och sen Haninge med Sofia!

Ny vecka, nya tag och en vecka närmare sälen.

Idag gick jag upp 14.15 och då var det bara att ta en långpromenad med hundarna och sen har jag inte hunnit så mycket mer och det ska inte hända så mycket mer heller. God middag med familjen och sen lite tv tittande.

Imorgon blir det nynäs, tandläkaren, och sen Haninge med Sofia!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback