24

njedräkningen till sälen är i fullgång. Varje dag som går gör mig gladare och gladare. Nu är det verkligen inte långt kvar och det kan nog vara det ända jag pratar om också.

Dagen har gått åt till massa olika förberedelser inför sälen. Har handlat en ny hjälv, grym är vad den är. Sen har jag fixat några tshirts, tröjor, strumpor, hel svarta jobbskor, mössor osv, massa saker som jag måste ha med mig helt enkelt. Efter någon timme i sportbutiken blev det att åka hemåt där vi stannade till och köpa några klänningar inför julbordet nästa lördag och julevenemanget i stadshuset nästa söndag. Dey ska bli trevligt. Ett tidigt julbord eftersom jag inte kommer vara hemma till jul så det blir lite firande innan.

Nu ska jag och mamma fixa lite mat eftersom pappa är och kollar AIK-DIF, den lilla grisen, jag vill också. Sen ska  vi fixa lite på mitt rum och därefter får vi se. Kanske blir en bio.
njedräkningen till sälen är i fullgång. Varje dag som går gör mig gladare och gladare. Nu är det verkligen inte långt kvar och det kan nog vara det ända jag pratar om också.

Dagen har gått åt till massa olika förberedelser inför sälen. Har handlat en ny hjälv, grym är vad den är. Sen har jag fixat några tshirts, tröjor, strumpor, hel svarta jobbskor, mössor osv, massa saker som jag måste ha med mig helt enkelt. Efter någon timme i sportbutiken blev det att åka hemåt där vi stannade till och köpa några klänningar inför julbordet nästa lördag och julevenemanget i stadshuset nästa söndag. Dey ska bli trevligt. Ett tidigt julbord eftersom jag inte kommer vara hemma till jul så det blir lite firande innan.

Nu ska jag och mamma fixa lite mat eftersom pappa är och kollar AIK-DIF, den lilla grisen, jag vill också. Sen ska  vi fixa lite på mitt rum och därefter får vi se. Kanske blir en bio.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback