3 veckor

Idag är det exakt 3 veckor tills vi flyttar. En skön känsla sådär på onsdags "morgonen" Igår bokade vi biljetter. 8 december 15.05 drar vi. Jaja, nog om det. Vaknade nyss, eller pappa väckte mig och nu tänkte jag ligga och dra mig ett tag eftersom imorgon gäller det att gå upp klockan 08.00.

Idag ska jag börja packa sakta men säkert. Ska titta över vad jag har hemma som är helt och bra. Det kommer bli så fruktansvärt mycket packning, så lika bra att börja i tid, eller börja i tid kanske man inte kan säga nu. Det är ju för tusan bara 3 veckor kvar. haha, nu greps jag av en aning panik. Men men, Lisa fixar, som alltid, ALLT.

Senare idag kommer Louise hit och då blir det myskväll. Gr8.
Idag är det exakt 3 veckor tills vi flyttar. En skön känsla sådär på onsdags "morgonen" Igår bokade vi biljetter. 8 december 15.05 drar vi. Jaja, nog om det. Vaknade nyss, eller pappa väckte mig och nu tänkte jag ligga och dra mig ett tag eftersom imorgon gäller det att gå upp klockan 08.00.

Idag ska jag börja packa sakta men säkert. Ska titta över vad jag har hemma som är helt och bra. Det kommer bli så fruktansvärt mycket packning, så lika bra att börja i tid, eller börja i tid kanske man inte kan säga nu. Det är ju för tusan bara 3 veckor kvar. haha, nu greps jag av en aning panik. Men men, Lisa fixar, som alltid, ALLT.

Senare idag kommer Louise hit och då blir det myskväll. Gr8.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback