Älskade

Snart är det dags. Visst, vi har tagit avstånd från varandra på olika sätt innan. Du låg i lumpen, åkte till Göteborg & Skåne, vi har även gått olika vägar genom grova bråk om allt och inget. Men genom livet har vi alltid funnits där för varandra, vandrat hand i hand och alltid backat upp varandra när någon hamnat i knipa. Från första fyllan till trasiga bilar så har du alltid varit den som tagit "skiten". Men nu är det dags, min äldsta vän genom livet, även kallad min storebror flyttar, och inte 5 km här ifrån utan till HawaiiI och kommer bosätta sig där 4 år. Och Här skryter jag om att jag flyttar till Sälen, pff.

Kommer bli grymt att jag får alla dina saker här hemma. Hehe. Puss

Snart är det dags. Visst, vi har tagit avstånd från varandra på olika sätt innan. Du låg i lumpen, åkte till Göteborg & Skåne, vi har även gått olika vägar genom grova bråk om allt och inget. Men genom livet har vi alltid funnits där för varandra, vandrat hand i hand och alltid backat upp varandra när någon hamnat i knipa. Från första fyllan till trasiga bilar så har du alltid varit den som tagit "skiten". Men nu är det dags, min äldsta vän genom livet, även kallad min storebror flyttar, och inte 5 km här ifrån utan till HawaiiI och kommer bosätta sig där 4 år. Och Här skryter jag om att jag flyttar till Sälen, pff.

Kommer bli grymt att jag får alla dina saker här hemma. Hehe. Puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback