*gäsp*

Efter en grym kväll så håller jag snart på att somna med datorn i knät som vanligt....

Bowlingen gick som väntat, tog hem segern, allt för Emmas skull. Hon hejade på mig ändå från USA så efter några stöttande & kloka ord från bruden så krigade jag för att ta hem vinsten. Var ju inte speciellt svårt om man säger så. haha. Men det var kanon kul. Efter bowlingen tog vi några öl och pratade, sen åkte vi tuben hem. En riktigt grym kväll helt enkelt.

Godnatt! <3
Efter en grym kväll så håller jag snart på att somna med datorn i knät som vanligt....

Bowlingen gick som väntat, tog hem segern, allt för Emmas skull. Hon hejade på mig ändå från USA så efter några stöttande & kloka ord från bruden så krigade jag för att ta hem vinsten. Var ju inte speciellt svårt om man säger så. haha. Men det var kanon kul. Efter bowlingen tog vi några öl och pratade, sen åkte vi tuben hem. En riktigt grym kväll helt enkelt.

Godnatt! <3
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback