God jul

Idag firar vi för tidig jul eftersom jag inte är hemma till julafton. Stämningen är på topp och vi har druckit glögg, delat ut julklappar till mig och Andreas och nu ska vi alla börja röra oss mot ett underbart julbord.

Tack för fantastiska julklappar, det gjorde mig super duper glad. Ni har räddat min framtid älskade familj, haha :D

Idag firar vi för tidig jul eftersom jag inte är hemma till julafton. Stämningen är på topp och vi har druckit glögg, delat ut julklappar till mig och Andreas och nu ska vi alla börja röra oss mot ett underbart julbord.

Tack för fantastiska julklappar, det gjorde mig super duper glad. Ni har räddat min framtid älskade familj, haha :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback