Godnatt

Efter en riktigt myskväll så la jag mig precis i sängen med humöret nere på botten. usch, allt kan ta sig just nu, ALLT.

Hoppas på att vakna på rätt sida imorgon för då blir det nynäs för att umgås med Tessan. Det kan inte bli annat än bra. Avslutar nog nu. Hej.


Älskade, underbara och helt fantastiska vän





Efter en riktigt myskväll så la jag mig precis i sängen med humöret nere på botten. usch, allt kan ta sig just nu, ALLT.

Hoppas på att vakna på rätt sida imorgon för då blir det nynäs för att umgås med Tessan. Det kan inte bli annat än bra. Avslutar nog nu. Hej.


Älskade, underbara och helt fantastiska vän





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback