Helgen



Eftersom vissa dagar innefattar färre blogginlägg än andra, i vissa fall så glömmer jag helt och hållet, så måste jag nu sammanfatta helgen lite sådär jätte fort nu innan jag ska sätta på lite SATC avsnitt.

I fredags så blev det lite hockey i haninge, och sen kolla när pappa och dem spelade på ett hak här på söder, grymt kul var det. Sen blev det utgång.

I igår, lördag så mådde man lite som man förtjänade. Vaknade inte förens 14.00 då pappa kom in i rummet och skrek och sa att vi inte fick sova mer. Duktig som man är går man upp, vi fick i oss lite mackor och sen la vi oss i soffan till 17.00 ungefär, då vi insåg att vi var tvugna att hitta på något med vårt liv. Tillslut blev det bowling på heron city med Lollo, Melvin, Emily och Edgar. Kan tyvärr inte skryta denna gång, för den här gången hade jag vinden i ryggen. Det gick sämst, haha. Därefter blev det nynäs.

Idag har jag myst hemma hos Louise med lite film och haft en super mysig kväll med Julia. Gick igenom stan och försökte komma på vad & vart vi ville äta. Sen gick vi åt två olika håll, tråkigt men sant....Åkte hem och kröp ner i soffan med mor och far min. Kollade massa tv och nu är jag nyduschad och redo för lite Sex And The City avsnitt.

Ha det!


Eftersom vissa dagar innefattar färre blogginlägg än andra, i vissa fall så glömmer jag helt och hållet, så måste jag nu sammanfatta helgen lite sådär jätte fort nu innan jag ska sätta på lite SATC avsnitt.

I fredags så blev det lite hockey i haninge, och sen kolla när pappa och dem spelade på ett hak här på söder, grymt kul var det. Sen blev det utgång.

I igår, lördag så mådde man lite som man förtjänade. Vaknade inte förens 14.00 då pappa kom in i rummet och skrek och sa att vi inte fick sova mer. Duktig som man är går man upp, vi fick i oss lite mackor och sen la vi oss i soffan till 17.00 ungefär, då vi insåg att vi var tvugna att hitta på något med vårt liv. Tillslut blev det bowling på heron city med Lollo, Melvin, Emily och Edgar. Kan tyvärr inte skryta denna gång, för den här gången hade jag vinden i ryggen. Det gick sämst, haha. Därefter blev det nynäs.

Idag har jag myst hemma hos Louise med lite film och haft en super mysig kväll med Julia. Gick igenom stan och försökte komma på vad & vart vi ville äta. Sen gick vi åt två olika håll, tråkigt men sant....Åkte hem och kröp ner i soffan med mor och far min. Kollade massa tv och nu är jag nyduschad och redo för lite Sex And The City avsnitt.

Ha det!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback