middag!

8 dagar kvar, hehe.

Har legat i sängen precis hela dagen eftersom jag blev sjuk igår kväll. Somnade efter 20.00 igår och vaknade 13.45. Men idag mår jag betydligt mycket bättre. Ska precis klä på mig för att gå ut och äta med mamma och pappa, därefter ska jag möta Louise och Marcus, får se vad vi hittar på.


8 dagar kvar, hehe.

Har legat i sängen precis hela dagen eftersom jag blev sjuk igår kväll. Somnade efter 20.00 igår och vaknade 13.45. Men idag mår jag betydligt mycket bättre. Ska precis klä på mig för att gå ut och äta med mamma och pappa, därefter ska jag möta Louise och Marcus, får se vad vi hittar på.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback