Nynäs

Har ägnat min lediga dag åt att promenera, duscha halva dagen och sen ta mig till nynäs.
Mötte mamma vid stationen, snodde bilden och åkte hem till Tessan. Lika vacker som alltid, morgonrock och ett strålande humör, jag älskar´t. Efter någon timme i soffan med massa prat så beslutade vi oss för att åka och äta, fick även sällskap av Fisk och Melvin. Därefter körde vi hem Tessan och åkte hem till fisk. Underbar lägenhet, verkligen. Sen toppade jag min turné med att träffa Paulina och därefter hem till Emily och Edgar för massa julpyssen, julmust och massa julmusik, kunde fasiken inte bli mysigare. Kommer sakna alla dessa männsikor, helt klart. Ni förgyller mina dagar.  Men men, efter julpysslet blev det lite tvtittande och sen film.

Kom nästan precis innanför dörren, nu ligger jag i sängen med min man. Han sover så gott! Själv ska jag slå på en film tänkte jag. Kanske kolla klart på "kronjuvelerna" som vi tittade på hemme hos E & E.

Imogon är schemat fullt, som alltid. Så ska försöka sova i tid så jag vaknar innan 12.00. Måste hinna med massa saker inför kvällen.PUSS
Har ägnat min lediga dag åt att promenera, duscha halva dagen och sen ta mig till nynäs.
Mötte mamma vid stationen, snodde bilden och åkte hem till Tessan. Lika vacker som alltid, morgonrock och ett strålande humör, jag älskar´t. Efter någon timme i soffan med massa prat så beslutade vi oss för att åka och äta, fick även sällskap av Fisk och Melvin. Därefter körde vi hem Tessan och åkte hem till fisk. Underbar lägenhet, verkligen. Sen toppade jag min turné med att träffa Paulina och därefter hem till Emily och Edgar för massa julpyssen, julmust och massa julmusik, kunde fasiken inte bli mysigare. Kommer sakna alla dessa männsikor, helt klart. Ni förgyller mina dagar.  Men men, efter julpysslet blev det lite tvtittande och sen film.

Kom nästan precis innanför dörren, nu ligger jag i sängen med min man. Han sover så gott! Själv ska jag slå på en film tänkte jag. Kanske kolla klart på "kronjuvelerna" som vi tittade på hemme hos E & E.

Imogon är schemat fullt, som alltid. Så ska försöka sova i tid så jag vaknar innan 12.00. Måste hinna med massa saker inför kvällen.PUSS
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

Hur löser du det med din pojkvän när du flyttar till sälen?

2011-11-25 | 19:27:36
jens:

tutte?

2011-11-25 | 21:55:26


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback