Onsdag

Då blev man väckt imorse på bästa sätt igen. Melvin, hmm, 06.40 var det denna gång. Intressant men lite halv segt. Blir alltid lite sådär svårt att somna om efter samtalet. Men till slut så, klev upp straxt efter 10.00 och då blev det en långpromenad med hundarna + Lojjs.  Därefter blev det massa ärenden på stan. Dels posta brev, handla hundmat och lite mat. Sen blev det att åka till Sumpan för ett tandläkarbesök för min kära vän. Hoppade därefter på en mycket försenad tunnelbana hem mot söder igen.

Nu har vi precis ätit middag och jag ligger i sängen och pratar med lite folk. Mycket mer än så händer inte ikväll, eller rättaresagt, så ser planerna ut just nu. Vet att det var snack om att ta en utgång, så vi får se helt enkelt.

Ha det. Hejssvejs
Då blev man väckt imorse på bästa sätt igen. Melvin, hmm, 06.40 var det denna gång. Intressant men lite halv segt. Blir alltid lite sådär svårt att somna om efter samtalet. Men till slut så, klev upp straxt efter 10.00 och då blev det en långpromenad med hundarna + Lojjs.  Därefter blev det massa ärenden på stan. Dels posta brev, handla hundmat och lite mat. Sen blev det att åka till Sumpan för ett tandläkarbesök för min kära vän. Hoppade därefter på en mycket försenad tunnelbana hem mot söder igen.

Nu har vi precis ätit middag och jag ligger i sängen och pratar med lite folk. Mycket mer än så händer inte ikväll, eller rättaresagt, så ser planerna ut just nu. Vet att det var snack om att ta en utgång, så vi får se helt enkelt.

Ha det. Hejssvejs
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback