S ö n d a g

GÄSP. Är verkligen helt slut efter den här helgen. Inte för att den innefattat speciellt mycket men väldigt sena nätter och tidiga mornar.

Julbordet igår var helt fantastiskt. God mat och grymt sällskap. <3 er. Efter några timmar rörde jag mig mot Älvsjö för att plocka upp Lollo och sedan köra ner mot nynäs. Blev lite vin och bra sällskap. Somnade väl vid halv 6 imorse och gick upp straxt innan 11.

Träffa lite folk och sen röra sig hemåt för att göra sig fin inför blåhallen, stadshuset. Tiden rann fort, men jag hann precis klar tills vi skulle åka. Var hur trevligt som helst, men nu känner jag hur trött jag är. Ska stänga av internet och slå på SATC tills jag somnar vilket jag gör vilken sekund som helst.


1 år sedan nu <3






GÄSP. Är verkligen helt slut efter den här helgen. Inte för att den innefattat speciellt mycket men väldigt sena nätter och tidiga mornar.

Julbordet igår var helt fantastiskt. God mat och grymt sällskap. <3 er. Efter några timmar rörde jag mig mot Älvsjö för att plocka upp Lollo och sedan köra ner mot nynäs. Blev lite vin och bra sällskap. Somnade väl vid halv 6 imorse och gick upp straxt innan 11.

Träffa lite folk och sen röra sig hemåt för att göra sig fin inför blåhallen, stadshuset. Tiden rann fort, men jag hann precis klar tills vi skulle åka. Var hur trevligt som helst, men nu känner jag hur trött jag är. Ska stänga av internet och slå på SATC tills jag somnar vilket jag gör vilken sekund som helst.


1 år sedan nu <3






Follow on Bloglovin
Kommentarer
Tessan:

Man kan ju undra vad tusan jag tänkte med mitt hår där. Men mysigt hade vi gumman!

2011-11-28 | 13:56:28


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback