Seg

Då var man nerbäddad i sängen igen. Haha. Detta börjar bli en vardag för mig. Men när man inte har något annat för sig så är det tillåtet faktiskt.

Sofia åkte till jobbet straxt efter 12 och då somnade jag om i soffan och nu la jag mig nyss i sängen för att kolla på en film, lär säkert somna om. Fast jag måste invänta ett samtal från mamma innan jag kan somna. Det är ju nämligen så att idag är det exakt en månad tills jag och fia flyttar en rejäl bit här ifrån så vi tänkte ha en liten hejdå-sakna-oss-inte-allt-för-mycket middag eller något liknande. Så tiden börjar rinna ut i sanden så kanske dags att börja planera lite, haha. Håll ut, ni vet vilka ni är som väntar på något roligt, ni väntar aldrig för länge.

Senare ikväll kommer några över på middag. Måste bara fundera på vad man ska bjuda på. hmm. Vinet är det ända som är planerat än så länge, sen får vi helt enkelt se.


Lite bilder på mig och Erika sommaren 2010 hemma hos kusinerna på Mallorca.













































Då var man nerbäddad i sängen igen. Haha. Detta börjar bli en vardag för mig. Men när man inte har något annat för sig så är det tillåtet faktiskt.

Sofia åkte till jobbet straxt efter 12 och då somnade jag om i soffan och nu la jag mig nyss i sängen för att kolla på en film, lär säkert somna om. Fast jag måste invänta ett samtal från mamma innan jag kan somna. Det är ju nämligen så att idag är det exakt en månad tills jag och fia flyttar en rejäl bit här ifrån så vi tänkte ha en liten hejdå-sakna-oss-inte-allt-för-mycket middag eller något liknande. Så tiden börjar rinna ut i sanden så kanske dags att börja planera lite, haha. Håll ut, ni vet vilka ni är som väntar på något roligt, ni väntar aldrig för länge.

Senare ikväll kommer några över på middag. Måste bara fundera på vad man ska bjuda på. hmm. Vinet är det ända som är planerat än så länge, sen får vi helt enkelt se.


Lite bilder på mig och Erika sommaren 2010 hemma hos kusinerna på Mallorca.













































Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback