SPOLA TILLBAKA!

Har vissa kvällar då jag känner mig för att kolla på studentbilderna, och för ovanlighetensskull så gråter jag floder och ångrar mig varje gång att jag aldrig mer ska kolla bilderna. Jag kan verkligen inte hjälpa att jag saknar hela gymnasiet, vännerna där och själva studentdagen, den absolut bästa dagen i mitt liv. Det värsta är att jag aldrig mer kommer få uppleva det igen, wäh. Skulle kunna göra vad som helst, absolut vad som helst, men det funkar inte så. Studentdagen innebar en hel del känslor, både gamla och helt nya. Jag hade inte en aning om vad som skulle hända i framtiden, att mitt liv innebär fattig, arbetslös brud som bor på söder som inväntar Sälen 11/12. Spännande.

Skolan gav en trygghet, umgänge och en hel del illska. Men tro det eller ej, jag vill spola tillbaka tiden och återuppliva hela gymnasiet igen. Hatar mitt liv helt enkelt. ahah!

1/6-11 - ren jävla lycka!












Har vissa kvällar då jag känner mig för att kolla på studentbilderna, och för ovanlighetensskull så gråter jag floder och ångrar mig varje gång att jag aldrig mer ska kolla bilderna. Jag kan verkligen inte hjälpa att jag saknar hela gymnasiet, vännerna där och själva studentdagen, den absolut bästa dagen i mitt liv. Det värsta är att jag aldrig mer kommer få uppleva det igen, wäh. Skulle kunna göra vad som helst, absolut vad som helst, men det funkar inte så. Studentdagen innebar en hel del känslor, både gamla och helt nya. Jag hade inte en aning om vad som skulle hända i framtiden, att mitt liv innebär fattig, arbetslös brud som bor på söder som inväntar Sälen 11/12. Spännande.

Skolan gav en trygghet, umgänge och en hel del illska. Men tro det eller ej, jag vill spola tillbaka tiden och återuppliva hela gymnasiet igen. Hatar mitt liv helt enkelt. ahah!

1/6-11 - ren jävla lycka!












Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback