Tisdag

Vaknade upp i min egna säng, helt själv för första gången på 3 veckor. Kändes kontisgt men skönt på samma gång. Kom hem sent inatt och då kröp jag ner i sängen det första jag gjorde och därefter skulle jag, som alltid, försöka kolla på en film men det går aldrig. Somnade innan datorn ens hann starta.

Blev väckt av mamma straxt efter 09.30 men kom inte upp förens 11.00 och då gick jag i sömnen ner till tvättstugan och hängde upp all tvätt som mamma hade satt på timmen innan och så blev det 2 maskiner till. Nu ska jag alldeles straxt gå ner ännu en gång till tvättstugan för att hänga det sista. Senare ikväll blir det hockey. En helt okej dag helt enkelt.
Vaknade upp i min egna säng, helt själv för första gången på 3 veckor. Kändes kontisgt men skönt på samma gång. Kom hem sent inatt och då kröp jag ner i sängen det första jag gjorde och därefter skulle jag, som alltid, försöka kolla på en film men det går aldrig. Somnade innan datorn ens hann starta.

Blev väckt av mamma straxt efter 09.30 men kom inte upp förens 11.00 och då gick jag i sömnen ner till tvättstugan och hängde upp all tvätt som mamma hade satt på timmen innan och så blev det 2 maskiner till. Nu ska jag alldeles straxt gå ner ännu en gång till tvättstugan för att hänga det sista. Senare ikväll blir det hockey. En helt okej dag helt enkelt.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback