Without you

Då ligger man återigen i sin sköna säng, dagarna bara flyger iväg, inte så konstigt kanske när jag sover till 14.30 varje dag. Men har ingen bättre för mig!

Nu har jag precis pratat i telefon med Fia. Vi har en hel del att fixa imorgon, fixa internet och jag ska komplitera min packning. Måste ha några nya huvtröjor och mössor som det ser ut nu, men det kommer bli mycket mer!

Imorgon som sagt, då kör jag ner till nynäs. Redan klockan 08.30, kommer knappt ihåg när jag klev upp så tidigt sist. Kommer bli en kamp, men det ska nog gå bra ändå. Blir tandläkaren och sen åker vi till haninge för lite shopping. Myyyyyyys.

Goooodnatt
Då ligger man återigen i sin sköna säng, dagarna bara flyger iväg, inte så konstigt kanske när jag sover till 14.30 varje dag. Men har ingen bättre för mig!

Nu har jag precis pratat i telefon med Fia. Vi har en hel del att fixa imorgon, fixa internet och jag ska komplitera min packning. Måste ha några nya huvtröjor och mössor som det ser ut nu, men det kommer bli mycket mer!

Imorgon som sagt, då kör jag ner till nynäs. Redan klockan 08.30, kommer knappt ihåg när jag klev upp så tidigt sist. Kommer bli en kamp, men det ska nog gå bra ändå. Blir tandläkaren och sen åker vi till haninge för lite shopping. Myyyyyyys.

Goooodnatt
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback