Burlesque

Då har man precis kollat klart på den fantastiska filmen burlesque. Förvånande så tyckte jag den var tio gånger så bra än när vi såg den på bio i vintras. Nu kommer man sova fantastiskt efter en hel film med Cam Gigandet. Tror jag är kär. På riktigt!

Nu måste jag försöka få lite sömn så jag orkar upp imorgon bitti. Sleep tight!


Hur snygg får man bli????????????????








Då har man precis kollat klart på den fantastiska filmen burlesque. Förvånande så tyckte jag den var tio gånger så bra än när vi såg den på bio i vintras. Nu kommer man sova fantastiskt efter en hel film med Cam Gigandet. Tror jag är kär. På riktigt!

Nu måste jag försöka få lite sömn så jag orkar upp imorgon bitti. Sleep tight!


Hur snygg får man bli????????????????








Follow on Bloglovin
Kommentarer
EMMA:

Han är så OTROLIGT snygg! Aaaaaaaaaaahhhhhh! Tycker filmen var bra de två första gångerna jag såg den, sen blev den lite långtråkig.. ;)



Haru sett Never Back Down? Han är med i den, visserligen som asshole, men vafan ;)

KRAM

2011-10-21 | 13:59:56
Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/
tessan:

det är precis sådär min blivande man ser ut!

2011-10-21 | 16:47:06
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback