Freedag

Då har man precis slängt i sig en macka med hela familjen, och nu är man färdig för kvällens bravader.

Dagen har varit sämst typ, förutom när jag fick träffa Tessan och Johan. Efter lunch/middagen med Tessan körde jag till stan och plockade upp Johan på jobbet och sen körde vi till Bromma och sen hem hit. Det blev fotboll och mys och nu har jag precis fixat mig inför kvällens aktiviteter. Ska åka om 5 minuter till gamla stan och möta Julia och sen blir det hem till henne i sumpan och sen vidare på fest i Spånga. Sen får vi se vart kvällen slutar.

Ha en bra kväll!

Då har man precis slängt i sig en macka med hela familjen, och nu är man färdig för kvällens bravader.

Dagen har varit sämst typ, förutom när jag fick träffa Tessan och Johan. Efter lunch/middagen med Tessan körde jag till stan och plockade upp Johan på jobbet och sen körde vi till Bromma och sen hem hit. Det blev fotboll och mys och nu har jag precis fixat mig inför kvällens aktiviteter. Ska åka om 5 minuter till gamla stan och möta Julia och sen blir det hem till henne i sumpan och sen vidare på fest i Spånga. Sen får vi se vart kvällen slutar.

Ha en bra kväll!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback