Härliga måndag.

Då har man gjort det igen, klantat sig när det gäller elektronik och idag är fallet, telefonen. Hatar att jag alltid måste göra saker som jag egentligen inte har en aning hur man hanterar det. Så nu måste jag få be alla om att skicka sitt nummer i ett sms till min mobi. Har varit en kamp att fixa allt idag. Sprungit överallt för att hitta någon som kan hjälpa mig. hehe.

Därefter blev det att äta en mysig lunch och nu är jag placerad i sängen, har kollat på en film och nu ska jag gå ut och gå och sen blir det middag med mamma, andreas och johan. Efter middagen är det mys i sumpan som gäller. Galet najs. Sen åker jag och Fia hem hit och sover och imorgon blir det nynäs. En bra kväll och morgondag som väntar.
Då har man gjort det igen, klantat sig när det gäller elektronik och idag är fallet, telefonen. Hatar att jag alltid måste göra saker som jag egentligen inte har en aning hur man hanterar det. Så nu måste jag få be alla om att skicka sitt nummer i ett sms till min mobi. Har varit en kamp att fixa allt idag. Sprungit överallt för att hitta någon som kan hjälpa mig. hehe.

Därefter blev det att äta en mysig lunch och nu är jag placerad i sängen, har kollat på en film och nu ska jag gå ut och gå och sen blir det middag med mamma, andreas och johan. Efter middagen är det mys i sumpan som gäller. Galet najs. Sen åker jag och Fia hem hit och sover och imorgon blir det nynäs. En bra kväll och morgondag som väntar.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback