Höjdgatan

Då ligger man ännu en gång i soffan hemma hos underbara Emily och Edgar. Har blivit nerbäddad och nu tänkte jag passa på att slänga in ännu ett inlägg i bloggen.

Igår blev det hockey sen mys hemma hos E & E. Blev film och snack hela natten lång. Idag har jag och emily och gjort många knop, vi har legat i soffan och bara degat och nu i kväll blev det bio på heron. Svensson Svensson, rekomenderar att ses! Sen blev det återigen nynäs och nu ligger jag i soffan.

Imorgon blir det nynäs under dagen sen åker jag hem på eftermiddagen så jag får tid med min älskade. Blir en lång promenad och film mys. Gillart!

Aaaa men ha d. Hej.

Dagens Lisa

Då ligger man ännu en gång i soffan hemma hos underbara Emily och Edgar. Har blivit nerbäddad och nu tänkte jag passa på att slänga in ännu ett inlägg i bloggen.

Igår blev det hockey sen mys hemma hos E & E. Blev film och snack hela natten lång. Idag har jag och emily och gjort många knop, vi har legat i soffan och bara degat och nu i kväll blev det bio på heron. Svensson Svensson, rekomenderar att ses! Sen blev det återigen nynäs och nu ligger jag i soffan.

Imorgon blir det nynäs under dagen sen åker jag hem på eftermiddagen så jag får tid med min älskade. Blir en lång promenad och film mys. Gillart!

Aaaa men ha d. Hej.

Dagens Lisa

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback