Pyjamas party

Sumpan var kanon bra! Först blev det tv tittande hemma hos Fia sen åkte jag och Fia hem till Frida där vi kollade på film och pratade.

Nu ligger jag och Fia i sängen och kollar film och snart är det snick snack hela natten. Mys

Imorgon vid 1 kommer Frida och d beger vi oss till nynäs! Wey!

Här kommer lite bilder som vi precis tog, oerhört nöjda om vi får säga det själva! Haha

Sumpan var kanon bra! Först blev det tv tittande hemma hos Fia sen åkte jag och Fia hem till Frida där vi kollade på film och pratade.

Nu ligger jag och Fia i sängen och kollar film och snart är det snick snack hela natten. Mys

Imorgon vid 1 kommer Frida och d beger vi oss till nynäs! Wey!

Här kommer lite bilder som vi precis tog, oerhört nöjda om vi får säga det själva! Haha

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback