Sweet dreams!

Efter en heldag i sängen med hostmedicin och alvedon så tackar jag för mig. Ska försöka sova nu även fast jag sovit hela dagen. Imorgon åker vi som sagt tidigt till djursholm och då blir det en vilodag för att invänta lite fin besök på kvällen. Vill bli frisk, är sjukt hängig och trött. Men jag tror helgen kan fixa så jag blir frisk igen, hehe.

Sovgott.
Efter en heldag i sängen med hostmedicin och alvedon så tackar jag för mig. Ska försöka sova nu även fast jag sovit hela dagen. Imorgon åker vi som sagt tidigt till djursholm och då blir det en vilodag för att invänta lite fin besök på kvällen. Vill bli frisk, är sjukt hängig och trött. Men jag tror helgen kan fixa så jag blir frisk igen, hehe.

Sovgott.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback