Tisdag


Efter lite bilduppdatering, så får jag väl slänga in några ord också.
Dagen har varit seg. Kom hem vid 14 och då blev det lite planering med mamma inför nästa månad. Sen har jag även hunnit kolla resa upp till sälen inför flytten. Nu är det inte lång tid kvar inte. Gissa om jag längtar. Får panik om jag inte får åka skidor snart. Det kliar i fingrar och tår. Så mycket är det inte lagligt att längta.

Nu ligger jag i sängen och skriver med massa folk på facebook, coolt? ohja! Ska snart gå och duscha och fixa mig inför natten. Sen blir det en film. Imorgon blir det mys med Louise sen kanske det blir biomys. wey.


Men ha det!




Efter lite bilduppdatering, så får jag väl slänga in några ord också.
Dagen har varit seg. Kom hem vid 14 och då blev det lite planering med mamma inför nästa månad. Sen har jag även hunnit kolla resa upp till sälen inför flytten. Nu är det inte lång tid kvar inte. Gissa om jag längtar. Får panik om jag inte får åka skidor snart. Det kliar i fingrar och tår. Så mycket är det inte lagligt att längta.

Nu ligger jag i sängen och skriver med massa folk på facebook, coolt? ohja! Ska snart gå och duscha och fixa mig inför natten. Sen blir det en film. Imorgon blir det mys med Louise sen kanske det blir biomys. wey.


Men ha det!



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback