Tisdag





Då är man på benen igen efter en natt med min sköna. Jag sprang ut med hundarna i morse medans Louise fixade på mitt rum. När jag kom hem la vi oss i soffan, åt lite frukost och sen började jag städa lägenheten. Så nu är den kanon fin och luktar underbart.

Jag har nu precis duschat och ska snart platta håret och sminka mig för att sätta mig i bilen för att hämta mamma på södertäljes sjukhus. Senare idag får vi se vad som händer. Kanske blir en bio, vem vet.

Ha en bra dag! <3




Då är man på benen igen efter en natt med min sköna. Jag sprang ut med hundarna i morse medans Louise fixade på mitt rum. När jag kom hem la vi oss i soffan, åt lite frukost och sen började jag städa lägenheten. Så nu är den kanon fin och luktar underbart.

Jag har nu precis duschat och ska snart platta håret och sminka mig för att sätta mig i bilen för att hämta mamma på södertäljes sjukhus. Senare idag får vi se vad som händer. Kanske blir en bio, vem vet.

Ha en bra dag! <3
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback