FRIDAY

Solen skiner och jag är på toppen humör. Dagen började med en lång promenad runt hela söder och sen blev det tvättstugan mellan 10-13 så nu är jag precis klar med allt och har även hunnit dammsuga av lägenheten. Nu inväntar jag mamma för att sedan åka till älvsjö och umgås med lollo. Sen ska vi ner till nynäs för att åka ut med på sjön med Melvin och Fisk. Det kommer bli en kanon dag/kväll/natt. Ha en grym fredag så hörs vi mer imorgon när jag kommer hem igen. Ha det bra

Rihanna ft Calvin Harris - We found love




Solen skiner och jag är på toppen humör. Dagen började med en lång promenad runt hela söder och sen blev det tvättstugan mellan 10-13 så nu är jag precis klar med allt och har även hunnit dammsuga av lägenheten. Nu inväntar jag mamma för att sedan åka till älvsjö och umgås med lollo. Sen ska vi ner till nynäs för att åka ut med på sjön med Melvin och Fisk. Det kommer bli en kanon dag/kväll/natt. Ha en grym fredag så hörs vi mer imorgon när jag kommer hem igen. Ha det bra

Rihanna ft Calvin Harris - We found love




Follow on Bloglovin
Kommentarer
EMMA:

det later hur chill som helst! glad over att allt at bra med dig! :D) hur gare med jobbet? kram!

2011-09-25 | 19:55:06
Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback