lojjsan här, gästblogg

Hej på er alla glada trogna läsare ;D
Jag sitter nu hemma hos Lisa och kollar på tv hon ska gå ut och klippa gräset och jag ska stöda lite på hennes rum och vid 1 ska vi börja åka in mot stan och hem till mig för jag ska till tandläkaren vid halv 3, efter det så ska vi åka till deras nya lägenhet och mysa ikväll, laga mat och bara njuta! Men nu ska vi göra nytta!
Ps; Lisa, jag älskar dig massor, du är min bäste vän!
puss och kram!

Hej på er alla glada trogna läsare ;D
Jag sitter nu hemma hos Lisa och kollar på tv hon ska gå ut och klippa gräset och jag ska stöda lite på hennes rum och vid 1 ska vi börja åka in mot stan och hem till mig för jag ska till tandläkaren vid halv 3, efter det så ska vi åka till deras nya lägenhet och mysa ikväll, laga mat och bara njuta! Men nu ska vi göra nytta!
Ps; Lisa, jag älskar dig massor, du är min bäste vän!
puss och kram!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback