Torsdag

Då var snart den här veckan också slut. Dagarna går så sjukt fort. Det är väl för att man har haft något att göra varje sekund och så.

Jag kom precis hem och nu ska jag snart börja kolla på en film och vila någon timme för att värma upp mig inför kvällen. Kvällen kommer bjudas på ett glas vin med mina älskade tjejer Louise och Julia. Vi har bestämt oss för att börja här på söder, sen får vi se vad som händer. Blir ingen ravefest här inte men det ska bli riktigt kul att träffa Julia igen efter sin Miami resa. Det var väl det jag hade att säga nu. Vi hörs lite senare.


Jag och Julia för 4 år sedan
Då var snart den här veckan också slut. Dagarna går så sjukt fort. Det är väl för att man har haft något att göra varje sekund och så.

Jag kom precis hem och nu ska jag snart börja kolla på en film och vila någon timme för att värma upp mig inför kvällen. Kvällen kommer bjudas på ett glas vin med mina älskade tjejer Louise och Julia. Vi har bestämt oss för att börja här på söder, sen får vi se vad som händer. Blir ingen ravefest här inte men det ska bli riktigt kul att träffa Julia igen efter sin Miami resa. Det var väl det jag hade att säga nu. Vi hörs lite senare.


Jag och Julia för 4 år sedan
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback