Världens bästa helg

Nu kommer det säkert bli ett långt och helt meningslöst inlägg, men är tvungen att uppdatera lite och skriva av mig, som alltid.

Som sagt, i fredags åkte jag och Lollo ner till nynäs för att umgås med världens bästa grabbar. Vi mötte upp Melvin, Fisk och Benny nere i hamnen runt 20.00 och då skulle vi tanka båten och fixa lite saker och försöka komma iväg innan det blev allt för mörkt. Men planerna sprack rätt tidigt, det blev mörkt och det tog en jävla tid att hitta kräftsjön. haha. Vi lägger till vid en brygga och går över hela ön i 1,5 timme ungefär innan vi hittade sjön. När vi äntligen hade hittat sjön dök även Strömvall upp, med bil, lite smartare måste jag säga. Killarna började att dra upp en kräfta som var ca 3 cm stor så dom la ner ganska snabbt. Vi satt vid sjön, drack vin, lyssnade på musik och hade det grymt trevligt. Efter ett tag åker Benny och Strömvall bilen hem och vi tar oss till båten. Jag, lollo, fisk och Melvin drog hem till fisk för en liten efterfest, men det blev mer ett sovparty typ.

Lördag: Vi vaknar upp, trötta, men glada. Vi beslutar oss att åka till stan för att fixa massa saker. Så in i bilen och mot Söder. Thobbe hakade också. Vi bestämde oss för en myskväll hos Fisk och strömvall, men som sagt, vi är unga och fulla av energi så det blev party hos Fisk och Strömvall på lördagen också. Men eftersom jag inte sov så mycket i fredags så kände jag att sömnen var viktigare så jag gick och la mig medans alla festade.

Söndag: Melvin väckte mig vid 8.15 så vi kunde komma iväg till Västerås i tid. Vi plockar upp Staffan och sen var det bara att åka. Två taggade grabbar och två trötta tjejer. Men när vi väl var framme så var allting lugnt. Då var man på benen igen. Det tog ett tag innan dom åkte upp första gången men bättre sent än aldrig....
Men lyckan varade inte så länge eftersom det hände en olycka med Staffan, så in till akuten och där var vi i 3 timmar. Men som tur var hade han tur, som läkarna så fint sa. Men stackars människa, kan knappt gå. Men efter en lång dag kom vi tillbaka till nynäs, släppte av killarna och åkte till stan igen. Nu la jag mig nyss i sängen för att kolla på "bridesmaids". Imorgon blir det filmmys i Nynäs och tisdag är det hockey som gäller. Grym vecka att se fram emot.

Sovgott. hej





Nu kommer det säkert bli ett långt och helt meningslöst inlägg, men är tvungen att uppdatera lite och skriva av mig, som alltid.

Som sagt, i fredags åkte jag och Lollo ner till nynäs för att umgås med världens bästa grabbar. Vi mötte upp Melvin, Fisk och Benny nere i hamnen runt 20.00 och då skulle vi tanka båten och fixa lite saker och försöka komma iväg innan det blev allt för mörkt. Men planerna sprack rätt tidigt, det blev mörkt och det tog en jävla tid att hitta kräftsjön. haha. Vi lägger till vid en brygga och går över hela ön i 1,5 timme ungefär innan vi hittade sjön. När vi äntligen hade hittat sjön dök även Strömvall upp, med bil, lite smartare måste jag säga. Killarna började att dra upp en kräfta som var ca 3 cm stor så dom la ner ganska snabbt. Vi satt vid sjön, drack vin, lyssnade på musik och hade det grymt trevligt. Efter ett tag åker Benny och Strömvall bilen hem och vi tar oss till båten. Jag, lollo, fisk och Melvin drog hem till fisk för en liten efterfest, men det blev mer ett sovparty typ.

Lördag: Vi vaknar upp, trötta, men glada. Vi beslutar oss att åka till stan för att fixa massa saker. Så in i bilen och mot Söder. Thobbe hakade också. Vi bestämde oss för en myskväll hos Fisk och strömvall, men som sagt, vi är unga och fulla av energi så det blev party hos Fisk och Strömvall på lördagen också. Men eftersom jag inte sov så mycket i fredags så kände jag att sömnen var viktigare så jag gick och la mig medans alla festade.

Söndag: Melvin väckte mig vid 8.15 så vi kunde komma iväg till Västerås i tid. Vi plockar upp Staffan och sen var det bara att åka. Två taggade grabbar och två trötta tjejer. Men när vi väl var framme så var allting lugnt. Då var man på benen igen. Det tog ett tag innan dom åkte upp första gången men bättre sent än aldrig....
Men lyckan varade inte så länge eftersom det hände en olycka med Staffan, så in till akuten och där var vi i 3 timmar. Men som tur var hade han tur, som läkarna så fint sa. Men stackars människa, kan knappt gå. Men efter en lång dag kom vi tillbaka till nynäs, släppte av killarna och åkte till stan igen. Nu la jag mig nyss i sängen för att kolla på "bridesmaids". Imorgon blir det filmmys i Nynäs och tisdag är det hockey som gäller. Grym vecka att se fram emot.

Sovgott. hej





Follow on Bloglovin
Kommentarer
EMMA:

Sv: Det låter hur bra som helst! :D Ja, jag hade det också jättebra! Fan vad avundsjuk jag är! Behåll det jobbet så kommer jag upp när jag kommer hem ;)) Vad hände med jobbet i stan? KRAM!

2011-09-26 | 00:03:42
Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback