IMORGON!

min, min 20 årsdag imorgon. Rätt stort faktiskt. Har inte brytt mig förens idag faktiskt. Har inte tänkt på det förens idag.

Imorse började jag med att öppna lite paket som var för stora för att följa med till fjällen. Kaaaaanon tack mormor, Alec och Wille. ´Nu är vi i bilen iallafall påväg mot Idre. Är snart i rättvik om jag inte är helt ute och cyklar.

Ikväll blir det god middag och imorgon på min dag ska grannarna komma över och ha grillparty. Inte helt fel va! Ska bli så skönt att komma bort från allt ett tag, och när jag kommer hem nästa vecka så är det inte långt kvar tills man ska fira med alla brudar. Kommer bli grymt.

Nu ska jag kolla på lite film. Vi höres :D

Lisa på 18års dagen

min, min 20 årsdag imorgon. Rätt stort faktiskt. Har inte brytt mig förens idag faktiskt. Har inte tänkt på det förens idag.

Imorse började jag med att öppna lite paket som var för stora för att följa med till fjällen. Kaaaaanon tack mormor, Alec och Wille. ´Nu är vi i bilen iallafall påväg mot Idre. Är snart i rättvik om jag inte är helt ute och cyklar.

Ikväll blir det god middag och imorgon på min dag ska grannarna komma över och ha grillparty. Inte helt fel va! Ska bli så skönt att komma bort från allt ett tag, och när jag kommer hem nästa vecka så är det inte långt kvar tills man ska fira med alla brudar. Kommer bli grymt.

Nu ska jag kolla på lite film. Vi höres :D

Lisa på 18års dagen

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback