vart har jag varit?

haha länge sen nu vi hördes käredagbok, men du är kvar, dammig och helt fantastisk. Har inte hänt så där jätte mycket sen sist om jag ska vara ärlig, förutom att jag jobbar väldigt mycket och umgås med min älskade bästa vän, LL <3 LL, fyndigt.

Eller det har hänt en helt fantastisk sak, men får tyvärr inte släppa den bomben ännu. Så ni får hålla ut så att säga.

Har så mycket att se framemot just nu, Budva med mina grymma bruds och sen fick vi igår en resa av mamma och pappa. Så vi drar utomlands i Augusti, grymt. Kan inte annat än att säga att det kommer bli en grym vår, sommar och höst. Fantastiskt.

Tack!
haha länge sen nu vi hördes käredagbok, men du är kvar, dammig och helt fantastisk. Har inte hänt så där jätte mycket sen sist om jag ska vara ärlig, förutom att jag jobbar väldigt mycket och umgås med min älskade bästa vän, LL <3 LL, fyndigt.

Eller det har hänt en helt fantastisk sak, men får tyvärr inte släppa den bomben ännu. Så ni får hålla ut så att säga.

Har så mycket att se framemot just nu, Budva med mina grymma bruds och sen fick vi igår en resa av mamma och pappa. Så vi drar utomlands i Augusti, grymt. Kan inte annat än att säga att det kommer bli en grym vår, sommar och höst. Fantastiskt.

Tack!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback