Söndag

Ännu en vecka har gått och nu har vi slutspurten innan det är dags för jullov, haha, jullov har man inte haft på flera år såååå mys ska det bli. Fast dom sista dagarna kommer vara jobbiga men snart är jag hemma med min älskling, familj och vänner.

Helgen har varit kanon: julfest med klassen igår, så klev upp ur sängen klockan 15.30 för att möta emma för pizzadejt. LOOOVE

Nu kollar jag smekmånaden och drömmer iväg efter min älskling.
Soooovgott

Ännu en vecka har gått och nu har vi slutspurten innan det är dags för jullov, haha, jullov har man inte haft på flera år såååå mys ska det bli. Fast dom sista dagarna kommer vara jobbiga men snart är jag hemma med min älskling, familj och vänner.

Helgen har varit kanon: julfest med klassen igår, så klev upp ur sängen klockan 15.30 för att möta emma för pizzadejt. LOOOVE

Nu kollar jag smekmånaden och drömmer iväg efter min älskling.
Soooovgott

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback