Hemma

Efter en lång dag på jobbet så kom jag precis innanför dörren! Jobbet gick kanon och jag jobbade med mia och Malin! Fick all hjälp jag kunde få så för att vara första dagen på jobbet så är både jag och dom super nöjda så det känns mer än bra! Efter jobbet mötte jag och min kära vän Fia som också jobbar i solna centrum. Vi tog en lunch och pratade igenom allt vi missat! Skit kul att träffa henne!

Nu ligger jag i soffan och ska vila ett tag, sen ge hundarna mat + promenad och därefter åka till Kungsholmen! Bra dag helt enkelt!

En bild på älskade fia

Efter en lång dag på jobbet så kom jag precis innanför dörren! Jobbet gick kanon och jag jobbade med mia och Malin! Fick all hjälp jag kunde få så för att vara första dagen på jobbet så är både jag och dom super nöjda så det känns mer än bra! Efter jobbet mötte jag och min kära vän Fia som också jobbar i solna centrum. Vi tog en lunch och pratade igenom allt vi missat! Skit kul att träffa henne!

Nu ligger jag i soffan och ska vila ett tag, sen ge hundarna mat + promenad och därefter åka till Kungsholmen! Bra dag helt enkelt!

En bild på älskade fia

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback