LYCKLIGAST I VÄRLDEN

Denna dag kunde inte börja bättre än ett fantastiskt roligt pass på jobbet. Var riktigt roligt att jobba med mina älsklingar idag, Sofia och Erica, kärlek till er, haha! Kom precis hem från jobbet, nu blir det, som alltid, en film och en liten powernap, därefter är det fetfest! Första utgången då man är ledig dagen efter, så idag är det all in kan vi ju säga, jag och Fia är lediga och resten jobbar och på pricken över i:t så kommer Tamara upp från sthlm idag, riktigt kul! Känner på mig att detta kommer bli en bra kväll.

Nu kom även Nina, kär och galet lycklig, lille plutt. Glad för din skull min fina. Så nu ska jag avsluta så jag får lyssna på min kär och galna vän, haha. Puss
Denna dag kunde inte börja bättre än ett fantastiskt roligt pass på jobbet. Var riktigt roligt att jobba med mina älsklingar idag, Sofia och Erica, kärlek till er, haha! Kom precis hem från jobbet, nu blir det, som alltid, en film och en liten powernap, därefter är det fetfest! Första utgången då man är ledig dagen efter, så idag är det all in kan vi ju säga, jag och Fia är lediga och resten jobbar och på pricken över i:t så kommer Tamara upp från sthlm idag, riktigt kul! Känner på mig att detta kommer bli en bra kväll.

Nu kom även Nina, kär och galet lycklig, lille plutt. Glad för din skull min fina. Så nu ska jag avsluta så jag får lyssna på min kär och galna vän, haha. Puss
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback