SKYPE <3

Dagens teknik. Kan ju bara buga och bocka. En jobbig dag har flugit förbi, 13 timmar på jobbet och lite sömn fick jag också inatt. Gråtit mig igenom dagen om jag säger så. Idag är dagen då Johan flyttar till Hawaii. Blandade känslor helt klart. Fast just nu känns det mest fruktansvärt DÅLIGT. Men allt blir bra och nu har man ännu en anledning att åka ut och resa.

Johan ringde upp mig på skype precis, och gissa om jag blev lycklig. Vill springa runt i lägenheten och bara skrika.

Nu är jag trött, hörs imorgon. PUSS
Dagens teknik. Kan ju bara buga och bocka. En jobbig dag har flugit förbi, 13 timmar på jobbet och lite sömn fick jag också inatt. Gråtit mig igenom dagen om jag säger så. Idag är dagen då Johan flyttar till Hawaii. Blandade känslor helt klart. Fast just nu känns det mest fruktansvärt DÅLIGT. Men allt blir bra och nu har man ännu en anledning att åka ut och resa.

Johan ringde upp mig på skype precis, och gissa om jag blev lycklig. Vill springa runt i lägenheten och bara skrika.

Nu är jag trött, hörs imorgon. PUSS
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Emily:

Håll ut lisafisa! ;) nu är det inte lång tid kvar tills du får komma hem... Vilken dunderfest vi ska ha då!

2012-01-13 | 15:00:03
Bloggadress: http://emilysliv.wordpress.com
Emily:

Hörs imorgon???? Det var bara sisådär två veckor sedan. Sluta ligga på latsidan nu Lisafisa! BLOGGAAAA! ;D

2012-01-24 | 19:04:04
Bloggadress: http://emilysliv.wordpress.com


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback