Sovdags..

Ja men nu ligger jag i sängen och har Liza vid sidan om mig. Trevligt att ha gått på bio, riktigt mysigt och länge sen.

Som sagt...idag var jag och Emily i stan och shoppa, haha hade skit kul och nu är man lite fattigare men lite nya kläder rikare. Åkte från city vid 15.30 och åkte till Solna C, min nya arbetsplats, espresso house. Träffade Mia, en jäkla skön människa som även är platschef för EH i Solna C. Ska jobba med henne imorgon, 7.30-14.00. Ska verkligen bli skit roligt. Därefter ska jag hem och packa inför kryssningen, lite taggade vi är då, haha. Ska bli riktigt skoj!

Men nu ska jag läsa igenom ännu en gång alla papper från jobbet som jag fick idag, så man har lite kött på benen imorgon. Ha det!


Hittade lite gamla bilder på mig och Sofia, hehe

image description

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Ja men nu ligger jag i sängen och har Liza vid sidan om mig. Trevligt att ha gått på bio, riktigt mysigt och länge sen.

Som sagt...idag var jag och Emily i stan och shoppa, haha hade skit kul och nu är man lite fattigare men lite nya kläder rikare. Åkte från city vid 15.30 och åkte till Solna C, min nya arbetsplats, espresso house. Träffade Mia, en jäkla skön människa som även är platschef för EH i Solna C. Ska jobba med henne imorgon, 7.30-14.00. Ska verkligen bli skit roligt. Därefter ska jag hem och packa inför kryssningen, lite taggade vi är då, haha. Ska bli riktigt skoj!

Men nu ska jag läsa igenom ännu en gång alla papper från jobbet som jag fick idag, så man har lite kött på benen imorgon. Ha det!


Hittade lite gamla bilder på mig och Sofia, hehe

image description

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback