STHLM I MITT <3

Haha, som Emily så fint sa, att nu får jag rycka upp mig, sluta säga, hejdå vi hörs imorgon så var det två vecko som jag blogga. Wupps, my bad. Men nu är jag tillbaka för att stanna (?) Efter mycket om och men så har jag flyttat tillbaka till sthlm. Saknar dock jobbet och alla fantastiska människor där uppe för varje dag som går. Men ni finns i mina tankar dagligen. Men beslutet jag tog att åka hem ångrar jag inte en sekund.

Har vatit på massa arbetsintervjuer hela veckan och har några kvar så jag känner mig på g, på topp, rättaresagt.

Denna helg som kommer nu kommer vara bland dem bästa hitills känner jag på mig. Imorgon är det girlsnight hos min älskade vän Mia. Övernattning på trehörningen och sen är det återträff med alla underbara vänner på lördag. Lite hockey på förmiddagen, god middag och massa fest hos Emily och Edgar på kvällen. Som jag längtar att få festa med er alla!

Var även hemma hos E & E igår och det var dunder mysigt att träffa er två igen. Vi har även bokat en kryssning på onsdag, första gången jag ska åka på kryssning här i Sverige (utan mamma och pappa, haha shit vad gammal jag är) Så det ska bli kanon kul, weyyyyyyyyyyyyy.

STRÅLANDE HUMOR OCH DUNDER TRÖTT SÅ NU BLIR DET MYS MED ÄLSKLINGEN!






Haha, som Emily så fint sa, att nu får jag rycka upp mig, sluta säga, hejdå vi hörs imorgon så var det två vecko som jag blogga. Wupps, my bad. Men nu är jag tillbaka för att stanna (?) Efter mycket om och men så har jag flyttat tillbaka till sthlm. Saknar dock jobbet och alla fantastiska människor där uppe för varje dag som går. Men ni finns i mina tankar dagligen. Men beslutet jag tog att åka hem ångrar jag inte en sekund.

Har vatit på massa arbetsintervjuer hela veckan och har några kvar så jag känner mig på g, på topp, rättaresagt.

Denna helg som kommer nu kommer vara bland dem bästa hitills känner jag på mig. Imorgon är det girlsnight hos min älskade vän Mia. Övernattning på trehörningen och sen är det återträff med alla underbara vänner på lördag. Lite hockey på förmiddagen, god middag och massa fest hos Emily och Edgar på kvällen. Som jag längtar att få festa med er alla!

Var även hemma hos E & E igår och det var dunder mysigt att träffa er två igen. Vi har även bokat en kryssning på onsdag, första gången jag ska åka på kryssning här i Sverige (utan mamma och pappa, haha shit vad gammal jag är) Så det ska bli kanon kul, weyyyyyyyyyyyyy.

STRÅLANDE HUMOR OCH DUNDER TRÖTT SÅ NU BLIR DET MYS MED ÄLSKLINGEN!






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback