Tessan talar....

.....ja, tessan har satt ner foten "du måste börja blogga mer så jag får veta vad du har för hyss för dig" Roger that baby, Lisa löser det. Men det är ju nämligen så att jag har varit i Idre hemma hos mamma & pappa så där finns det ingen 3G så varken datorn eller telefonen fungerade att blogga ifrån. Så några dagar utan internet blev det. Det kan vara de mysigaste dagarna på riktigt jäkla länge. Har aldrig njutit så mycket att göra ingenting. Ätit god mat, åkt snöskoter, spelat spel, kollat tv och bara haft det otroligt skönt. Fick även världens bästa överraskning också. Mamma & pappa hämtade mig här hemma i måndags (2/1) sen körde vi och åt lunc och därefter körde vi till Idre. När vi har handlat på ica och allt är klart för att åka hem ska pappa stanna till i skoteraffären för att kolla lite saker. Helt plötsligt hör vi en röst "har ni plats för en till eller?" då är det min älskade Johan som kommer in i affären och överraskar oss alla, det var bland det underbaraste jag varit med (eftersom han flyttar till Hawaii i 5 år om 3 dagar så skulle jag inte hinna träffa honom, vi sa ju hejdå innan jag åkte till sälen i slutet på november) Mamma och jag forsade ut tårar och blev hur lyckliga som helst, veckan kunde inte bli bättre än så. När vi kommer utanför dörren står Liza utanför också, vilken jäkla överraskning. Alla var samlade och all mys var på g.

Nej men iallafall, allt var toppen, var dock väldigt jobbigt att säga hejdå till dem. Sjukt jobbigt, speciellt Johan. Men men, vad ska man göra när man har jobb att sköta?

Jobbade TB igår kväll, massa hungriga gäster. Slutade runt 22 och därefter blev det hem och äntligen få träffa mina flingor igen. mys mys.

Idag jobbade från 8.00 och kom precis innanför dörren. Så nu blir det lite film och sen sova någon timme tänkte jag.

Hörs lite senare. pussssss


lite bilde från Idre

fick äntligen träffa mina vovvisar



köket



vardagsrum, sovrum & loft



han är överallt denna hund, haha







snömonstret





storebrorsan är med



skotertur





underbara bastu
.....ja, tessan har satt ner foten "du måste börja blogga mer så jag får veta vad du har för hyss för dig" Roger that baby, Lisa löser det. Men det är ju nämligen så att jag har varit i Idre hemma hos mamma & pappa så där finns det ingen 3G så varken datorn eller telefonen fungerade att blogga ifrån. Så några dagar utan internet blev det. Det kan vara de mysigaste dagarna på riktigt jäkla länge. Har aldrig njutit så mycket att göra ingenting. Ätit god mat, åkt snöskoter, spelat spel, kollat tv och bara haft det otroligt skönt. Fick även världens bästa överraskning också. Mamma & pappa hämtade mig här hemma i måndags (2/1) sen körde vi och åt lunc och därefter körde vi till Idre. När vi har handlat på ica och allt är klart för att åka hem ska pappa stanna till i skoteraffären för att kolla lite saker. Helt plötsligt hör vi en röst "har ni plats för en till eller?" då är det min älskade Johan som kommer in i affären och överraskar oss alla, det var bland det underbaraste jag varit med (eftersom han flyttar till Hawaii i 5 år om 3 dagar så skulle jag inte hinna träffa honom, vi sa ju hejdå innan jag åkte till sälen i slutet på november) Mamma och jag forsade ut tårar och blev hur lyckliga som helst, veckan kunde inte bli bättre än så. När vi kommer utanför dörren står Liza utanför också, vilken jäkla överraskning. Alla var samlade och all mys var på g.

Nej men iallafall, allt var toppen, var dock väldigt jobbigt att säga hejdå till dem. Sjukt jobbigt, speciellt Johan. Men men, vad ska man göra när man har jobb att sköta?

Jobbade TB igår kväll, massa hungriga gäster. Slutade runt 22 och därefter blev det hem och äntligen få träffa mina flingor igen. mys mys.

Idag jobbade från 8.00 och kom precis innanför dörren. Så nu blir det lite film och sen sova någon timme tänkte jag.

Hörs lite senare. pussssss


lite bilde från Idre

fick äntligen träffa mina vovvisar



köket



vardagsrum, sovrum & loft



han är överallt denna hund, haha







snömonstret





storebrorsan är med



skotertur





underbara bastu
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback