Flyr

Det är ett jäkla tjat här på min lilla dagbok att jag saknar Johan, men det är helt ofattbart hur man kan sakna en människa så mycket som jag gör. & nu är hans prinsessa Lisa nere hos honom och hälsar på, varje dag uppdateras facebook med fantastiska bilder på dem två. Jag vill fly, fly från Sverige, göra något galet. Åka någonstans och aldrig mer komma tillbaka, precis som i en film. MEn tyvärr så är det inte så lätt. Men just nu skulle jag kunna offra min högra hand att åka till Johan. Om ni läser det här mamma och pappa så får ni gärna tänka efter en extra gång att jag fyller år snart, hehe.




















Det är ett jäkla tjat här på min lilla dagbok att jag saknar Johan, men det är helt ofattbart hur man kan sakna en människa så mycket som jag gör. & nu är hans prinsessa Lisa nere hos honom och hälsar på, varje dag uppdateras facebook med fantastiska bilder på dem två. Jag vill fly, fly från Sverige, göra något galet. Åka någonstans och aldrig mer komma tillbaka, precis som i en film. MEn tyvärr så är det inte så lätt. Men just nu skulle jag kunna offra min högra hand att åka till Johan. Om ni läser det här mamma och pappa så får ni gärna tänka efter en extra gång att jag fyller år snart, hehe.




















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback