Godmorgon

Onsdag, lillördag och dagen innan min underbara vän fyller 20 år. Går knappt att förstå, minns det som det var igår när vi var 13 år och trodde vi ägde världen. Imorgon blir du 20 år och du äger verkligen min värld iallafall. Lollo ringde precis och väckte mig och hade världens bästa humör idag, vilket är förståligt. Man hörde verkligen hur lycklig hon var vilket gjorde att min dag och började väldigt bra.

Klev precis upp ur sängen, tagit mitt morgonkaffe på balkongen och nu la jag mig i soffan och ska softa i någon timme innan det är dags att duscha, tvätta och sen bege sig till jobbet.

Ikväll kommer som sagt Mia till stan & vi ska hänga med mina jobbrudar och ta farväl av fällan som blir reseledare om någon vecka, flyttar till varmare breddgrader och lämnar oss. Bläää på dig :(

Det var väl det jag hade på hjärtat just nu, återkommer senare. hejejejejjjj

lojjs & lisha i 14års ålder, who run the world?
Onsdag, lillördag och dagen innan min underbara vän fyller 20 år. Går knappt att förstå, minns det som det var igår när vi var 13 år och trodde vi ägde världen. Imorgon blir du 20 år och du äger verkligen min värld iallafall. Lollo ringde precis och väckte mig och hade världens bästa humör idag, vilket är förståligt. Man hörde verkligen hur lycklig hon var vilket gjorde att min dag och började väldigt bra.

Klev precis upp ur sängen, tagit mitt morgonkaffe på balkongen och nu la jag mig i soffan och ska softa i någon timme innan det är dags att duscha, tvätta och sen bege sig till jobbet.

Ikväll kommer som sagt Mia till stan & vi ska hänga med mina jobbrudar och ta farväl av fällan som blir reseledare om någon vecka, flyttar till varmare breddgrader och lämnar oss. Bläää på dig :(

Det var väl det jag hade på hjärtat just nu, återkommer senare. hejejejejjjj

lojjs & lisha i 14års ålder, who run the world?
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback