HELG?

Jo det är klart man kan kalla det helg men inte riktigt en vanlig helg. Jag är inte ledig för fem öre. Men det blir klirr i kassan och ledighet på måndag då alla andra jobbar. Hehe.

Jobbet har gått skit bra och jäklar vad kul vi hade vi grymma brudar. Nu är jag vid Slussen, på bussen, på g hem för en riktigt bra middag med familjen och sen ska jag ha riktig fredagsmys som verkligen inte händer varje dag längre.

Imorgon blir det jobb, 10.30-18.35 sen utgång med folket. Ha en bra fredag. Blir säkert ett standard inlägg sen som jag så gulligt kallar för, bildregn. Hehe

Jo det är klart man kan kalla det helg men inte riktigt en vanlig helg. Jag är inte ledig för fem öre. Men det blir klirr i kassan och ledighet på måndag då alla andra jobbar. Hehe.

Jobbet har gått skit bra och jäklar vad kul vi hade vi grymma brudar. Nu är jag vid Slussen, på bussen, på g hem för en riktigt bra middag med familjen och sen ska jag ha riktig fredagsmys som verkligen inte händer varje dag längre.

Imorgon blir det jobb, 10.30-18.35 sen utgång med folket. Ha en bra fredag. Blir säkert ett standard inlägg sen som jag så gulligt kallar för, bildregn. Hehe

Follow on Bloglovin
Kommentarer
T:

<3

2012-03-12 | 21:45:46


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback