Helgen

Helgen har varit kanon, men alldeles för kort faktiskt. Både jag och Louise hade ångest redan på fredag kväll att det snart var måndag. Så det kan gå när haspen inte är på.

Blev en fest kväll hela helgen, i fredags blev det middag med pappa sen mötte jag upp Madde och då blev det krök. Blev upphämtad runt 03 och då körde vi till Odenplan.
Igår blev det en hel dag med min käraste, lojs, sen hem till mig, åt middag och sen en fet utgång. Vi hade en bra inställning iallafall. Krökade för hela året känns det som idag. Kom hem vid 7 imorse och somnade nog inte förens runt 9 tror jag. Idag vart det ännu en heldag med älsklingen. Mysfika och glutta i affärer, sen hem till mig, laga middag och sen ut till huddinge hem till, Christoffer, Jesper och Eddie, haha. Sen körde vi hem och nu har jag hunnit duscha, kolla bb och nu försöker jag somna in för jag ska upp om några timmar och jobba.



Helgen har varit kanon, men alldeles för kort faktiskt. Både jag och Louise hade ångest redan på fredag kväll att det snart var måndag. Så det kan gå när haspen inte är på.

Blev en fest kväll hela helgen, i fredags blev det middag med pappa sen mötte jag upp Madde och då blev det krök. Blev upphämtad runt 03 och då körde vi till Odenplan.
Igår blev det en hel dag med min käraste, lojs, sen hem till mig, åt middag och sen en fet utgång. Vi hade en bra inställning iallafall. Krökade för hela året känns det som idag. Kom hem vid 7 imorse och somnade nog inte förens runt 9 tror jag. Idag vart det ännu en heldag med älsklingen. Mysfika och glutta i affärer, sen hem till mig, laga middag och sen ut till huddinge hem till, Christoffer, Jesper och Eddie, haha. Sen körde vi hem och nu har jag hunnit duscha, kolla bb och nu försöker jag somna in för jag ska upp om några timmar och jobba.



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback