I remember me

Vill fly, göra något galet, flytta från Sverige och aldrig komma tillbaka igen. Det är en otroligt jobbig känsla just nu & jag hatar det. Men den är samtidigt väldigt svår att vända. Jag känner behov hit & dit. Vill göra spontan saker som jag inte kommer ångra. Börja plugga, flytta utomlands för att plugga, flytta utomlands för att jobba, boka en enkelbiljett till Thailand och aldrig återvända hem igen. Känns som en stor sak som drar ner mig just nu & vet inte riktigt varför men jag måste göra något innan jag går i taket. Så är det & jag ska göra det.

Funderar på att ta mig upp ur sängen om en stund och bara ta en långpromenad till Älvsjö och pussa på Louise, eller nej kanske inte så lång men en rejäl långpromenad och komma hem när solen stiger upp. Fett galet. Är ett snäpp närmare. Jag gör det.

Ha det

Vill fly, göra något galet, flytta från Sverige och aldrig komma tillbaka igen. Det är en otroligt jobbig känsla just nu & jag hatar det. Men den är samtidigt väldigt svår att vända. Jag känner behov hit & dit. Vill göra spontan saker som jag inte kommer ångra. Börja plugga, flytta utomlands för att plugga, flytta utomlands för att jobba, boka en enkelbiljett till Thailand och aldrig återvända hem igen. Känns som en stor sak som drar ner mig just nu & vet inte riktigt varför men jag måste göra något innan jag går i taket. Så är det & jag ska göra det.

Funderar på att ta mig upp ur sängen om en stund och bara ta en långpromenad till Älvsjö och pussa på Louise, eller nej kanske inte så lång men en rejäl långpromenad och komma hem när solen stiger upp. Fett galet. Är ett snäpp närmare. Jag gör det.

Ha det

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback