Party Animal

Är så sjukt taggad, på allt just nu. Haha, lyssnar på låten jag precis länkade och jag är sjukt taggad. Imorgon blir det ju utgång, ja det var alldeles för länge sen helgen var. Vi kör en redig utgång imorgon sen vilar vi två dagar, sen är det helg igen, LEDIG HELG. Jisses vad taggmode jag är på. Dricka lite vin här hemma imorgon sen blir det som sagt utgång. Men först ska jag jobba några timmar. 7.30-14 så det är ju hur grymt som helst, hem och städa och kommer jag väl förmodligen sova hela eftermiddagen till Fia slutar. Det var väl det jag hade att säga. Taggmode. hejdåmode
Är så sjukt taggad, på allt just nu. Haha, lyssnar på låten jag precis länkade och jag är sjukt taggad. Imorgon blir det ju utgång, ja det var alldeles för länge sen helgen var. Vi kör en redig utgång imorgon sen vilar vi två dagar, sen är det helg igen, LEDIG HELG. Jisses vad taggmode jag är på. Dricka lite vin här hemma imorgon sen blir det som sagt utgång. Men först ska jag jobba några timmar. 7.30-14 så det är ju hur grymt som helst, hem och städa och kommer jag väl förmodligen sova hela eftermiddagen till Fia slutar. Det var väl det jag hade att säga. Taggmode. hejdåmode
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback