Sommar 2011

En snabb liten tillbaka blick i bildformat.

sista vi gjorde med klassen, 2 veckor innan den oförglömliga dagen, studenten. Här var det grillning och fest ute på lövhagen, en riktigt bra kväll










sen var ju dagen inne, studenten




<3


















en vecka efter studenten blev det kroatien och montenegro med bästa vän. Länderna som förstörde våra liv. HAHA

































































haha, ja det blev ju en taxi från montenegro - kroatien.




Sverige, äckligt väder och massa jobb. Ta mig tillbaka! Men att umgås med mina underbara kan ju inte bli bättre heller




nu blir det massa randombilder




















''

jobbigt jobb













roadtrip till götet med benny och paow. HAHA










sommarfest på landsort






















Göteborg med brudarna






















andra halva













Bulgarien med en människa som alltid kommer finnas i mitt hjärta


























för oss




random bilder






sådär...haha det får räcka för idag..för övrigt tog det 2 timmar att ladda upp detta inlägg. gääääsp. Vill sova nu.
En snabb liten tillbaka blick i bildformat.

sista vi gjorde med klassen, 2 veckor innan den oförglömliga dagen, studenten. Här var det grillning och fest ute på lövhagen, en riktigt bra kväll










sen var ju dagen inne, studenten




<3


















en vecka efter studenten blev det kroatien och montenegro med bästa vän. Länderna som förstörde våra liv. HAHA

































































haha, ja det blev ju en taxi från montenegro - kroatien.




Sverige, äckligt väder och massa jobb. Ta mig tillbaka! Men att umgås med mina underbara kan ju inte bli bättre heller




nu blir det massa randombilder




















''

jobbigt jobb













roadtrip till götet med benny och paow. HAHA










sommarfest på landsort






















Göteborg med brudarna






















andra halva













Bulgarien med en människa som alltid kommer finnas i mitt hjärta


























för oss




random bilder






sådär...haha det får räcka för idag..för övrigt tog det 2 timmar att ladda upp detta inlägg. gääääsp. Vill sova nu.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback