TAGGAD

Trots 3,5 timmes sömn inatt så har jag inte tagit en powernap eller gäspat en ända gång efter jobbet. På tal om jobbet så var det så jävla roligt att jobba idag. I love my job, more then most. Sofia kom förbi jobbet och tog en kaffe, vi båda hade taggögonen på, vi är grymt taggade. Fia slutar 20.00 så då skyndar hon sig hit så ska vi ta något glas vin och sen dra ut och möta massa.

Hoppas ni får en grym kväll, för det ska vi ha! PUSS

min gullfia




Trots 3,5 timmes sömn inatt så har jag inte tagit en powernap eller gäspat en ända gång efter jobbet. På tal om jobbet så var det så jävla roligt att jobba idag. I love my job, more then most. Sofia kom förbi jobbet och tog en kaffe, vi båda hade taggögonen på, vi är grymt taggade. Fia slutar 20.00 så då skyndar hon sig hit så ska vi ta något glas vin och sen dra ut och möta massa.

Hoppas ni får en grym kväll, för det ska vi ha! PUSS

min gullfia




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback