When love takes over

Tiden har bara runnit iväg bara sådär. Kom hem från lägenheten, betalade massa räkningar, kollade högskolor, tvättade och sen nu är det kolsvart ute.
Nicole skulle komma hit men hon var tvungen att stanna kvar på jobbet lite längre så vi får vänta med vår dejt tills imorgon efter att jag har varit på bio.

Vad händer nu då? Jo ni, jag och pappa ligger i soffan och kollar tv. Är super trött, förstår inte riktigt varför men jag lyckas och det är huvudsaken. Men ska försöka hålla mig vaken en stund till, iallafall till BB är klart.



Tiden har bara runnit iväg bara sådär. Kom hem från lägenheten, betalade massa räkningar, kollade högskolor, tvättade och sen nu är det kolsvart ute.
Nicole skulle komma hit men hon var tvungen att stanna kvar på jobbet lite längre så vi får vänta med vår dejt tills imorgon efter att jag har varit på bio.

Vad händer nu då? Jo ni, jag och pappa ligger i soffan och kollar tv. Är super trött, förstår inte riktigt varför men jag lyckas och det är huvudsaken. Men ska försöka hålla mig vaken en stund till, iallafall till BB är klart.



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback